Fenicul macinat 600g

Fenicul macinat 600g
Nou
Fenicul macinat 600g
17,00Lei
Fără TVA: 15,32Lei
  • : În Stoc
  • : Fenicul macinat horeca
  • : 0675121118592
Adaugă în Coş

Fenicul Măcinat – Condiment natural

Greutate netă: 600g


Descriere:
Feniculul măcinat are o aromă dulceagă, ușor anasonată, fiind folosit atât în preparate dulci, cât și sărate. Potrivit în bucătăria mediteraneană, indiană și asiatică.


Conține:
100% fenicul măcinat
Fără aditivi. Fără sare adăugată.


Profil gustativ:
Aromat – dulceag – anasonat

Formă:
Pudră


Recomandări de utilizare:
Ideal pentru:
– supe și tocănițe
– rețete cu pește sau pui
– pâine, biscuiți și produse de panificație
– ceaiuri sau infuzii aromate


Declaraţie nutriţională – valori medii per 100 g:

  • Valoare energetică: 1444 kJ / 345 kcal

  • Grăsimi: 14.7 g
      din care acizi grași saturați: 0.9 g

  • Glucide: 42 g
      din care zaharuri: 1 g

  • Fibre: 23 g

  • Proteine: 9.3 g

  • Sare: 0 g


Țara de origine: (vezi ambalaj)
A se păstra la loc uscat și răcoros, ferit de umiditate și lumină.

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
Nota:
Rău Bun

Cookie-urile strict necesare

Aceste cookie-uri sunt necesare pentru ca site-ul să ruleze și nu poate fi oprit. Aceste module cookie sunt setate numai ca răspuns la acțiunile efectuate de dvs., cum ar fi limba, moneda, sesiunea de conectare, preferințele de confidențialitate. Puteți seta browserul dvs. să blocheze aceste module cookie, dar site-ul nostru ar putea să nu funcționeze atunci.

Analiză și statică

Aceste cookie-uri sunt de obicei stabilite de partenerii noștri de marketing și de publicitate. Acestea pot fi utilizate de aceștia pentru a vă crea un profil de interes și apoi să vă afișați anunțuri relevante. Dacă nu permiteți aceste cookie-uri, nu veți experimenta anunțuri direcționate pentru interesele dvs.

Marketing și Retargeting

Aceste cookie-uri ne permit să măsuram traficul vizitatorilor și să vedem sursele de trafic prin colectarea de informații în seturi de date. De asemenea, ele ne ajută să înțelegem ce produse și acțiuni sunt mai populare decât altele.